Utskriftsvänlig version

Sportfiskeklubben i Luleå som från början hette NJAs Sportfiskeklubb, är en klubb med aktiviteter som passar den som tycker om sportfiske eller vill lära sig mer om sportfiske. Vill du bli medlem?

Medlemsavgift i Sportfiskeklubben Luleå:

• För senior är medlemsavgiften 250 kr.
  • För Junior t o m 19 år 110kr.
  • Familjemedlemskap 400 kr.

Medlemsavgift Tävlingsverksamhet i Sportfiskeklubben i Luleå:
I detta ingår medlemskap i SFK Luleå/ Sportfiskeförbundet samt Sportfiskarnas medlemstidning, inkl. rabatter på ordinarie priser i olika fiskebutiker, personlig olycksfallsförsäkring som är tecknad hos Trygg Hansa. Se vidare på deras hemsida http://www.sportfiskarna.se/

• För senior är medlemsavgiften 480 kr.
  • För Junior t o m 19 år 115kr.
  • Familjemedlemskap 500 kr. (1 medlemstidning per familj, alla får varsitt medlemskort)

Familjemedlemskap:
Familjemedlemskap ger möjlighet att i ett medlemskap ansluta två seniorer (gifta, sambos eller registrerat partnerskap) och samtliga juniorer boende på samma adress, enligt skattemyndighetens folkbokföringsregister (Juniormedlem gäller till och med det år personen fyller 19 år)

Medlemskap gäller för perioden 1/4 t.o.m. 31/3. (Kalenderår)

Vad ingår medlemsavgiften?

Fiskevatten:

• Jokkmokk jakt och fiske ger 20% rabatterade priser vid bokning av stugor och båtar http://www.jaktfiske.jokkmokk.com/
  • Jämtöns Fiskevårdsförening 20% rabatt på fiskekort http://www.jamtonsff.se/
  • Fiskeresor sommar och vinter anordnade av klubben, samt mycket annat som berör fiske, egen klubblokal etc.

Detta är bara ett litet smakprov på vad som ingår, mera detaljerade uppgifter får du vid tecknande av ett medlemskap. För att nyttja rabatter måste du uppvisa ett giltigt medlemskort där det framgår att medlemskap i Sportfiskeklubben i Luleå finns.

Klubbens stadgar/etiska regler.

Betalning:
Vid betalning skriv namn och hela personnumret (
personnumret gäller för tävlingsverksamhet, används för registrering hos Sportfiskarna) på inbetalningskortet. Meddela sedan kassören med ett E-post följande uppgifter: För och efternamn, personnummer (gäller för tävlingsverksamhet), adress, telefonnummer och epost adress samt vilket datum du betalade in.

Plusgiro: 48 67 48-7, Organisationsnummer 897000-9349

Klubben är ansluten till Sportfiskarna med klubbnummer 1686

Kontaktpersoner:
Har du frågor så hör du av dig till någon av nedanstående personer så får du vet mer.
Ordförande: Leif Lundberg, tel:0920-92399, 0920-22 34 73 leif.lundberg@ssab.com
Kassör: Susanne Törnqvist, tel:070-6112065, Susanne.Tornqvist@hotmail.com

Medlemssidor och Personuppgifter
På medlemssidan kan du logga in för att se dokument, lägga upp foton mm.
Alla personuppgifter behandlas självklart i enighet med den vid varje tillfälle gällande lagstiftning. Från och med 25 maj 2018 behandlas alla personuppgifter i enighet med dataskyddsförordningen, GDPR. Hur Sportfiskeklubben i Luleå behandlar personuppgifter kan du läsa i vår Personuppgiftspolicy.